דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים - איך בוחרים בחברה מתאימה ועל מה צריך לשים את הדגש 

מאת    [ 03/04/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1843 פעמים ]

מי מאיתנו לא ביקר במשרד כזה או אחר במהלך חייו. אינספור פעמים אנו מתבקשים להגיע למשרדים לפגישות. עורכי דין, רואי חשבון, ביטוחים, יועצים, מרפאות - בעצם אם נשים לב היטב כמה פעמים במהלך השנה האחרונה ביקרנו במשרד של חברה או גוף מסויים נגלה שהמספרים מטפסים כלפי מעלה במהירות. לאחר שהבנו שאנו מבקרים לא מעט במשרדים כאלה או אחרים נדרשת המחשבה מה תפס לנו את העין בעת ביקורנו במשרד לטוב ולרע. האם זה היה עיצוב המשרד, האם זה היה קבלת הפנים החמה או הקרה והאם היה מדובר בניקיון המשרדים ובניראות הכללית של המשרדים. כמובן שישנם הרבה פרמטרים ולא ניתן לדרג אותם על פי סדר חשיבותם אך מעבר לכל ברור לעין כי ניקיון המשרדים הוא קודם כל הניראות הכללית והרושם הראשוני שהמשרד מייצר בעיניי הלקוח.

משרד מלוכלך ולא נקי יתן בצורה מיידית רושם ראשוני שגוי ומזלזל. כמו שכולנו דואגים להתלבש יפה ולהיות מדוגמים בעת הופעה הנחשבת להופעה ייצוגית כך גם משרד אמור ללבוש חליפת חג - אך מדיי יום ביומו. כמו האנשים שעוברת במשרדים משתנה בהתאם לגודל ופעילות המשרד כמו כן בהתאם לתחום עיסוקו של המשרד - אך בכל משרד עוברים לא מעט אנשים מדיי יום - בין אם זה העובדים במשרד ובין אם אילו הלקוחות שלנו - שהם מקור ההכנסה של העסק.

לאחר שהבנו את חשיבות ניקיון משרדים בעסק הספציפי של כל אחד מאיתנו צריך להבין איך בוחרים חברה לניקיון משרדים בצורה הטובה ביותר ולמה צריך לשים את הדגש. בהתאם לצרכים שלנו ולכמות המבקרים במשרד אנו צריכים להחליט האם המשרד שלנו זקוק לניקיון משרדים מדי יום ביומו, מספר פעמים בשבוע או לחלופין מספר פעמים ביום. מרפאה גדולה בה מבקרים מאות מבקרים ביום תידרש לתחזוקה שוטפת של ניקיון משרדים במהלך היום יום לעומת משרד יועץ מס בעיר מרוחקת שבעיקר עובד על הפניות מהאינטרנט ומספר המבקרים בו קטן מאוד מדי יום יצטרך ניקיון משרד פעם-פעמיים בשבוע בלבד. חשוב לוודא שהחברה לניקיון משרד תעבוד עם הציוד המתאים מבחינת החומרים (ללא חומרים רעילים ובאופן כללי - חומרים שעמדו בתו התקן ושקיבלו את האישורים המתאימים), חשוב לוודא שהחברה יכולה לספק לכם גמישות בשעות העבודה כמו לדוגמא שהחברה לניקיון משרדים תוכל להכינס אל המשרד שלכם בסוף יום העבודה (בדרך כלל בשעות הערב), וכן חשוב לוודא שהחברה עובדת עם אנשים ופועלים אשר יש ברשותם אישורי עבודה.

לסיכום:

מוניטין חברה לניקיון משרדים חשוב מאוד וצריך לוודא שאכן יש לה קבלות מאחוריה, חשוב לוודא את איכות החומרים שהיא עובדת איתם וכמו כן את הגורם האנושי. לגבי הצורך האם משרד זקוק לניקיון משרדים -  הבנו כולנו וברור לעין למה הדבר בעדיפות עליונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב